Sunday, June 29, 2008

Just another manic Monday

Sunday is alwiz CHURCH day!!
Woke up about 8am today...slpy..

Having the mood to be pretty today. Haha...so i wore something nicer.

Different than my normal casual self.




How do i look? hehehe...

Photobucket

Syiok sendiri in the car on the way to church..


I like this pic..seems to look like a doll..haha.
Photobucket




Actually Julia and I planned to go for Karaoke today after finishing our duties at church. But it was too last minute so we had to cancel and postponed it to next week.Photobucket

Photobucket


*手放開 - 李聖傑*

我把自己關起來 只留下一個陽台
每當天黑推開城門 對著夜幕發呆
看著往事 一幕一幕
再次演出你我的愛

我把電視機打開 聽著別人的對白
也許那些故事 可以給我一個交代
你要的愛 我學不來
眼睜睜看情變壞 人怔怔看情感慨

不能給你未來 我還你現在
安靜結束也是另一種對待
當眼淚流下來 傷已超載
分開也是另一種明白

我給你最後的疼愛 是手放開
不要一張雙人床中間隔著一片海
感情的污點就留給時間慢慢漂白
把愛收進胸前左邊口袋

最後的疼愛 是手放開
不想用言語拉扯所以選擇不責怪
感情就像候車月台 有人走有人來
我的心是一個站牌 寫著等待


Photobucket

0 Kisses:

 
Whispers of the Heart © 2007 Template feito por Áurea R.C.